Pure Ontspanning - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Richard&Natascha - WaarBenJij.nu Pure Ontspanning - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Richard&Natascha - WaarBenJij.nu

Pure Ontspanning

Blijf op de hoogte en volg Richard&Natascha

07 Juni 2013 | Indonesië, Gili Air

Dit was een dagje van ontspanning en genieten op dit heerlijke eilandje.
De hele dag lagen we bij een van de leuke strandtentjes op lounge kussens te relaxen en zonnen. Beetje lezen, fruitsapjes drinken en eten. Als de warmte te veel werd doken we voor onze neus de kraakheldere zee in om wat af te koelen.
Je kan hier ook goed snorkelen, we hadden eigen spullen mee, dus konden we nog wat kleine visjes spotten.
Om de ontspanning compleet te maken is Natas aan het eind van de middag een uurtje Aqua Yoga gaan doen terwijl de jongens hun ontspanning vonden aan de bar zaten.
We hebben voor morgen een introductieduik met Danny geregeld. Ter voorbereiding moesten we even een video bekijken. Dat gedaan was het tijd voor het eten dus zochten weer een strandtent op waar we vlak voor de branding in gezellige zitjes zaten.
We hadden voor de vakantie al gehoord dat de voetbalwedstrijd Nederland-Indonesie vandaag in Jakarta was. Dus wij op zoek naar een bar met tv en het juiste kanaal. Om half 10 zaten we, compleet met oranje shirt klaar aan de bar. Terwijl we er zaten schoof de ene na de andere voorbijlopende Nederlander aan bij de bar en werd het gezellig druk. De vrolijke barman heeft nog nooit zo'n goede avond gehad en vond het zelf ook erg gezellig. Ondertussen wisselden we wat reiservaringen met andere nederlanders uit en bestelden nog maar een Bintang biertje.
Na een 3-0 overwinning en een gezellige avond liepen we rond middernacht, in de aanhoudende warmte, naar ons huisje terug waar Richard zich flink moest insmeren met aftersun omdat hij een stukje van zijn benen niet goed had ingesmeerd voor het zonnen.

• 08 Juni 2013 - 12:17

Ruan.:

Nou dat hebben jullie wel verdient zo`n dagje relaxen en een beetje luxe op `n tijd is niks mis mee.
    Het valt me alleen tegen van de jongens dat ze niet mee gingen Aqua Yoga hà hà.
    We kunnen ons voorstellen dat het een gezellig sfeertje was jullie in het oranje naar het voetballen
    kijken ,doet een beetje aan Curacao denken.
    Veel plezier met het duiken morgen veel plezier. liefs Ruan.

• 09 Juni 2013 - 15:40

Marloes: